Platser

Här har vi samlat några platser som vi ofta har träningar eller andra aktiviteter vid.
Om du vill veta mer om Garphyttan kan du följa länken nedan.

Klubbstugan, Ånnaboda

Ovan pulkabacken (vid serveringen) i Ånnaboda finner du GIF:s klubbstugor. Dessa används främst av skidsektionen men ibland även av oss orienterare.
Nedanför pulkabacken finns även den s.k. SM-stugan (Ånnabodastugan).

För mer information samt möjlighet att boka klubbstugan kan du vända dig till skidsektionens webbplats.

Kilsbergsvallen, Garphyttan

Kilsbergsvallen, eller Garphyttans idrottsplats, är en idrottsanläggning med bland annat fotbollsplan, löparbana och stugor med dusch m.m.
Fotbollssektionen använder främst denna anläggning.

Djerfstugan, Karlskoga

OK Djerf har en klubbstuga som ligger vackert belägen intill Våtsjön ca 1 mil öster om Karlskoga. Skogarna runt Fuxboudden, som udden där Djerfstugan är belägen kallas, har sedan 1930-talet fungerat som ett uppskattat och välbesökt friluftslivs- och naturupplevelseområde i kommunen (från OK Djerf).

Gårdsjötorp, Tomasboda