Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Klubbdag med KM!!!!!

augusti 31

Vi bjuder in till klubbdag lördag den 31 augusti!!!!

Plats: OK Alfernas stuga i Klockhammar
Tid: från kl 10

Vi kommer att anordna klubbmästerskap för alla åldrar med banor i olika svårighetsgrader. Det är tillåtet att skugga utom tävlan. Anmäl dig i Eventor eller maila jockej3@hotmail.com.

Vi erbjuder också möjligheten att prova på MTB-O alltså orientering på cykel. Du behöver förstås egen cykel och hjälm som är obligatoriskt. Kartställ finns att låna.
Missa inte detta!

Grillar kommer att vara tända, så ta med det du själv vill grilla, inklusive det du behöver av tallrik, bestick osv.

Det finns dusch och möjlighet att bada i dammen.

Hur man anmäler sig och mer info om banor kommer att läggas ut i Eventor  senast den 28 augusti.

Vi vill också påminna om den nybörjarkurs för vuxna som startar den 21 augusti, samt  två följande tisdagar. Samling kl 18 i Ånnaboda. Anmälan och info:rbirgitta.jansson@gmail.com.

Varmt välkomna
önskar ungdomsledarna och styrelsen